THE BIG DAY - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sam Janssen - WaarBenJij.nu THE BIG DAY - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Sam Janssen - WaarBenJij.nu

THE BIG DAY

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

15 Juli 2015 | Nederland, Dronten

Oké, 07:40 en ik ben wakker.

Ik heb super goed geslapen omdat ik de laatste dagen erg druk ben geweest met werk en wakker ben gehouden in de nacht daardoor. Maar nu ben ik klaarwakker en one thing hits me: nu gaat het ECHT gebeuren.

En ik moet bekennen, ik vind het nu ook ECHT spannend. de spanning zit in mijn borstkas en ik hoop maar dat het allemaal goed gaat komen. Ramp scenario's kunnen zich in mijn hoofd redelijk snel voltrekken namelijk, maar dat ter zijde.

10:30 vertrek ik naar Amsterdam om vervolgens de trein naar Frankfurt te pakken.
Op Frankfurt zal ik inchecken en vlieg ik naar Peking en daarna vanaf Peking door naar Bangkok: Thailand!

De eerste dagen zal ik in Bangkok verblijven en daar meerdere dingen gaan doen (waaronder de Co van Kessel tour van 9(!) uur).

Ik ben geen geweldige blogger, maar ik zal jullie op de hoogte houden door middel van hier af en toe wat berichtjes te plaatsen!

Mochten jullie het willen volgen kunnen jullie altijd kijken op www.Saminthailand.waarbenjij.nu (ook omdat ik niet altijd mijn facebook link aan deze website!)

Dikke doei,

Sam

  • 15 Juli 2015 - 12:17

    Martien Evers:

    Sam, nogmaals een fijne vakantie gewenst. Enne....laat die ramp scenario's maar zitten hoor. Als ze zich voordoen is er nog tijd genoeg om daarover na te gaan denken...!!
    Hey Sam, geniet van alles!!!

  • 15 Juli 2015 - 13:15

    Ruud Koopmans:

    Hoppa op naar het grote avontuur,knuffel.

  • 15 Juli 2015 - 13:28

    Nicole Hunnersen:

    Nu de grote reis. Super vet. Je kunt het. Heel veel plezier en genieten!

  • 15 Juli 2015 - 17:52

    Jenny:

    veel plezier!
    En Bangkok met Co geweldig! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 6251

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Mijn eerste reis: Thailand

Landen bezocht: