De eerste ECHTE dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sam Janssen - WaarBenJij.nu De eerste ECHTE dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sam Janssen - WaarBenJij.nu

De eerste ECHTE dag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

17 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Waar het voor mij nu morgen is en de dag gaat beginnen, zijn jullie lekker aan het slapen. Dit omdat er natuurlijk 5 uur tijdsverschil is!

Goed, waar begin ik..

3,5uur in de trein, 3 uur wachten, 9,5 uur in het vliegtuig naar China en 2 uur wachten om vervolgens 5 uur naar Bangkok te vliegen! Gister om 7 uur in de avond Thaise tijd ben ik geland!

Gelijk 2 mensen ontmoet die heel toevallig ook mensen kenden uit Dronten dus ook meteen een klik. Hartstikke leuk en daarmee gister na het douchen (ik meurde, niet te zuinig) wezen eten en wat drinken.
Een large Chang (bier, 5.8%) heb je al vanaf 80 baht wat omgerekend ongeveer 2 euro 20 is en gister mijn eerste Pad Thai (eten!) Vanaf 40 Baht wat dus 1,10 zal zijn in Nederlandse begrippen.

De avond heb ik samen met Jasper en Joyce gevuld met kijken naar de locals, rondlopen over wat wij dachten dat de Kho San Road was (wat het niet bleek te zijn, ipv daarvan zaten we er een straat achter dus vanavond poging 2), een massage tegenover ons guesthouse en een live show omdat de 2 lieve mensen die op deze drukke straat vergeten waren tijdens het liefde bedrijven de gordijnen te sluiten.. enerverend!

Ik moet toegeven; ik heb dus gister 3 Chang op en als een roosje geslapen en maar goed ook, want wat is het warm. Niet normaal! Tot plakken aan toe. Maar dit had ik van tevoren natuurlijk ook kunnen weten.

Voor mij is het op dit moment 09:46 en ik ga lekker even douchen, eten en de stad verkennen! Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten!

  • 17 Juli 2015 - 08:23

    Saskia:

    Lieve Sam, lekker hè die plak warmte? Veel plezier in Bangkok.

  • 17 Juli 2015 - 10:23

    Marita Janssen :

    hoi lieverd, nou eindelijk gaat het grote genieten beginnen. En wat leuk dat je al mensen hebt leren kennen. Ik hoorde van Ann Vermeer dat haar nichtje Rowan ook aan het backpacken is in Thailand. Gelijk met jou. Misschien ontmoeten jullie elkaar. Nou hou je taai en geniet ervan dikke kus mam en pap

  • 17 Juli 2015 - 14:45

    Ton Janssen:

    Mooi man, lekker genieten. Ben benieuwd naar het verhaal van de oplichter. Hahaha.

  • 17 Juli 2015 - 20:10

    Jenny:

    Hoi Sam,

    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Wij vonden Thailand geweldig, hoop dat je er net zo van gaat/kan genieten!
    Leuk om je te kunnen volgen, en zeker in Bangkok een Thaise massage nemen,
    een ervaring, goedkoop en ZEER intensief!!!
    geniet ze xx Jenny en Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 6254

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Mijn eerste reis: Thailand

Landen bezocht: