Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sam Janssen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sam Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

18 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Dag 2 van mijn reis!

Wow, what a journey. Ik zou op stap gaan met dat stel maar omdat ik niks van ze hoorde omdat ze lekker lagen te tukken ben ik zelf op pad gegaan!

Ik heb een tuktuk gevraagd of hij mij naar het grand palace kon brengen en na 5 tuktuks en 10 minuten had ik eindelijk een welwillende chauffeur die me naar the grand palace heeft gebracht!

Het paleis is vrij indrukwekkend, moest wel eerst naar the changing room omdat ik geen lange broek mee had! Dus ik kreeg een hele mooie grote broek mee om aan te trekken.

Vanuit daar kwam ik 2 dames tegen (Yasmin en adva) die mij de vraag stelde waar Wat Pho was. Geen idee maar we kunnen wel gaan kijken? 6 uur later hadden we Wat Pho, Wat Arun en China town bekeken!

Chinatown is geweldig, en ook nog maar even een krekel gegeten omdat het kan en ik in Thailand ben!

Vanuit daar zouden we naar de skybar gaan, maar vervolgens kwamen we in de 7/11 (locale winkel) een Zuid-Afrikaan tegen die ons meenam naar zijn mensen waar hij mee was. 20 mensen die Engels gaven in Thailand! Dus er werd de eis gesteld dat ik mijn daypack zou droppen in het guesthouse en terug zou komen. Dus dat hebben we gedaan!

Opnieuw weer zoveel mensen ontmoet en vanochtend vrij brak wakker geworden maar super super super leuk! Kon me geen beter begin wensen.

Vandaag zou de Co van Kessel tour op de planning staan, maar die doe ik morgen maar! Vanuit daar Door naar Chiang mai over 2 dagen!

Ik hou jullie op de hoogte,

Dikke kus

  • 18 Juli 2015 - 08:00

    Jenny:

    Hoi Sam,

    Zo te horen heb je het al naar je zin!
    Alle moskee, paleizen etc. altijd lange broek meenemen! Meestal verplicht!
    (Maar zo' n broek van hun zal je vast ERG goed staan!!!

    Wel Co Tour doen hoor! Is echt fantastisch! Jenny

  • 18 Juli 2015 - 09:39

    Ruud Koopmans :

    Hallo Sam wat geweldig wat je allemaal meemaakt geniet ervan groetjes opa en oma

  • 18 Juli 2015 - 10:04

    Marita Janssen :

    wanneer plaats je een foto of een filmpje hier op het blog? Dan krijgen wij ook een beetje een indruk van Bangkok.
    Veel plezier i love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 6252

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Mijn eerste reis: Thailand

Landen bezocht: