Hoezee, een nieuw verslag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sam Janssen - WaarBenJij.nu Hoezee, een nieuw verslag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sam Janssen - WaarBenJij.nu

Hoezee, een nieuw verslag

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

24 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

We zijn er weer!

De afgelopen dagen waren heerlijk.
Pai is geweldig, relaxed en om te genieten.
Ik doe het niet..maar jongens ik zou hier prima kunnen wonen! Hangmatten, kussens op de vloer, leuke mensen en een perfect sfeertje.

Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan?

De eerste dag in Pai ben ik gaan eten bij een burger tent, de Burger Queen (dit op aanraden van een website over Thailand). En ik moet eerlijk zijn:
Dit was de beste burger die ik ooit heb gehad!
Homemade frieten er bij en een mayonaise met zoveel knoflook dat je het de komende 6 dagen nog ruikt!

De volgende dag ben ik samen met Brad (een Canadees) wat eten gaan scoren bij de 7/11 om vervolgens 2 meisjes uit Nederland tegen te komen!

 Na een koffie hebben we een plan gemaakt om met een taxi naar de hotsprings, sliding waterfall en Pai Canyon gebracht te worden.

Even kort omschreven: Hotsprings waren heerlijk warm, de sliding waterfall was onwijs spannend maar te tof! Maar het hoogtepunt was toch echt de Canyon.

Niemand wou in het begin mee, dus in mijn eentje een stukje geklommen. Uiteindelijk ging een van de meisjes toch maar mee en zijn we naar het hoogste puntje geklommen. En het uitzicht was onbetaalbaar. Geweldige beelden opgenomen met de GoPro!

Mijn laatste dag in Pai was meer chillen. Ik was best wel moe van het weinig slapen van de afgelopen week dus ik heb lekker gechilld in de hangmat, een beetje eten gescoord, een beetje geslapen en ben uiteindelijk nog hardlopend naar een tempel gegaan.

Deze tempel heeft bovenaan een grote witte Buddha staan die je van veraf kunt zien. Het enige is dat je even 353 traptreden moet bewandelen! Maar sportief als ik ben heb ik dat natuurlijk gedaan, in de regen.

Opnieuw was het uitzicht geweldig. Het regende overal dus dit gaf de vallei een bepaalde magie, erg gaaf om te zien.

Vanochtend om 9:00 vertrokken uit Pai om weer 4 uur in het busje te zitten om de weg met 700-zoveel bochten weer te trotseren.

Nu in Chiang Mai en op zoek naar een hostel!

Jullie horen van me,

Dikke kus

  • 24 Juli 2015 - 08:05

    Ton:

    Blij dat je niet in Pai gaat wonen. Kampen is ook leuk

  • 24 Juli 2015 - 09:16

    Danny:

    Klink allemaal super man! Enjoy

  • 24 Juli 2015 - 09:40

    Marita:

    Hee lief, dat ga je je moedertje niet aan doen. Kom maar lekker in kampen wonen. Dat is wat dichterbij. En dan hoef ik ook niet zover te fietsen. En vandaag naar de olifanten, leuk ik hoop dat je mooie en leuke filmpjes hebt. Pas goed op jezelf, dag lieverd veel plezier. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • 24 Juli 2015 - 10:00

    Martien En Corrie:

    hey Sam, te gek allemaal wat je meemaakt. Dat je allerlei soorten lieve mensen ontmoet is niet zo raar bij jou, en is een complimentje voor jezelf...

  • 24 Juli 2015 - 10:04

    Martien En Corrie:

    weet dus nu dat ik gen 'return' moet geven in de tekst, want dan wordt de rest niet vermeld. Sam, geniet van alles (maar dat doe je al!) en kom na die vakantie maar inderdaad gewoon weer terug naar Kampen...☺️ . We kijken uit naar je komende verslagen....Knuffel van ons.

  • 24 Juli 2015 - 16:45

    Johan:

    Hè schatje ik zie en lees dat het je goed af gaat zo te zien heb je super daar .
    Nou doe rustig aan daar en geniet er van jonge .
    Groetjes uit kampen.

  • 24 Juli 2015 - 19:27

    Saskia:

    Wouw Sam, echt super wat je allemaal doet. Heel gezellig dat je ons zo op de hoogte houdt, heerlijk om te lezen. Tot de volgende. Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 6261

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 25 Augustus 2015

Mijn eerste reis: Thailand

Landen bezocht: